Cum slăbeşti mâncând pe săturate. Un antrenor de fitness dezvăluie secretul

  • 187 afişări
14 iunie 2018

Cum slăbeşti mâncând pe săturate. Un antrenor de fitness dezvăluie secretul

 
Dietele drastice sunt, de cele mai multe ori, nu doar greu de urmat, dar şi periculoase, pe termen lung, pentru starea de sănătate a organismului. 
 
 
În dorinţa de a da js câteva kilograme în scurt timp, multe persoane îşi privează corpul de ingredienţi nutritivi necesari, consumând cât mai putine calorii fără a-i oferi acestuia vitaminele şi mineralele necesare pentru o bună funcţionare. 
Dietele drastice nu doar că ne pot afecta sănătatea, dar reprezintă şi un motiv în plus de stres. Suntem tentaţi să mâncăm mai mult decât ne propunem, iar starea de foame de peste zi ne împiedică să ne relaxăm şi să ne derulăm activităţile zilnice.
Tocmai de aceea, un program sănătos de revenire în formă presupune, pe lângă sport alături de antrenori cu experienţă, şi un plan nutriţional echilibrat, gândit să aibă rezultate pe termen lung, dar să nu agreseze organismul.
 
Răzvan Stratulat, antrenor la Bodyshape Transformation Center, ne dezvăluie cum putem slăbi sănătos având un plan alimentar bogat în produse săţioase. 
„Ştiu că una din marile probleme cu care te confrunţi atunci când îţi propui să slăbeşti şi începi o dietă este “senzaţia permanentă de foame”, aşa că m-am gândit să te ajut să reuşeşti să slăbeşti “mâncând pe săturate”. Poţi aborda o dietă bazată în cea mai mare parte pe fibre. Este o alternativă la regimurile de slăbit restrictive. Aceste alimente sunt sărace în calorii şi carbohidraţi. Fibrele se regăsesc în alimente precum:
Fructe: mere, pere, kiwi, căpşuni, mango, fructe de pădure, caise. Pentru că au o mare cantitate de fibre, le putem mânca mai des şi în cantităţi mai mari decât alte fructe bogate în zaharuri şi carbohidraţi.
Legume: varză, conopidă, broccoli, morcovi, roşii, usturoi, dovlecel, mazăre, linte. Legume pe care le putem servi crude (unele dintre ele), fierte sau chiar la grătar si cu care putem forma o porţie săţioasă de mâncare fără a ne fi teama că vom lua în greutate.
Cereale: orez brun, orz, ovăz, tărâţe”, spune antrenorul.
„Este indicat însă ca orice dietă să fie recomandată şi supervizată de specialist. Fiecare suntem unici  în felul nostru, iar planul nutriţional trebuie să fie personalizat. Noi la Bodyshape avem grijă să îmbinăm cu succes antrenamentele eficiente, cu planul nutriţional personalizat şi cu servicii de personal coaching, pentru ca rezultatele să fie maxime şi durabile pentru fiecare în parte”, declară Irina Alionte, fondatoarea conceptului Bodyshape Transformation Center.
 
 
 

 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: dieta , fitness
Nu există comentarii

Adaugă un comentariu

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

Redactorii One.ro îşi rezervă dreptul de a modera comentariile. Vor fi şterse comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încalcarea legii, la violenta sau la ură. Va mulţumim!