Cum să mănânci sănătos cu mai puţin de 40 de lei pe zi

  • 182 afişări
05 iulie 2018 Alexandra Necsoiu
Cum să mănânci sănătos cu mai puţin de 40 de lei pe zi

Galerie foto

vezi galeria 21 foto

Nu este deloc dificil să avem o alimentaţie sănătoasă sau să ne planificăm orele de mese şi gustări. În plus, este un mit faptul că mâncatul sănătos este costisitor. Pentru a vă ajuta să pregătiţi reţete delicioase şi sănătoase, echipa ONE.ro a pregătit o listă cu recomandări care să vă inspire în fiecare zi, dimineaţa, la prânz şi seara, sub 40 de lei.

LUNI

  • Dimineaţa: Ouă la cuptor cu dovlecei şi avocado (ouă, busuioc proaspăt, dovlecei, avocado)
  • Prânz: Supă de roşii (roşii, usturoi, ceapă, supă de pui, cimbru proaspăt)
  • Cină: Bruschete de pui (piept de pui dezosat, ceapă roşie, busuioc proaspăt, parmesan, roşii, usturoi)

 

MARŢI

  • Dimineaţa:  Ouă  cu legume (varză de Bruxelles, ouă, cartofi dulci, rucola)
  • Prânz:  Conopidă cu orez (conopidă, ceapă verde, ghimbir proaspăt, ţelină, mazăre, morcovi, ardei gras roşu, orez)
  • Cină: Chilli vegetarian (ardei iute, pastă de tomate, porumb congelat, năut, avocado, ceapă albă, fasole neagră,  supă de legume)

 

MIERCURI

  • Dimineaţa: Ouă învelite în bacon
  • Prânz: Nuggets de pui cu quinoa (ouă, piept de pui, quinoa)
  •  Cină: Cheater Pad Thai (noodles de orez, ceapă verde, carne tocată de porc, ghimbir ras, supă de pui, alone, boabe de fasole, muştar)

 

JOI

  • Dimineaţa:  Ouă la tigaie cu sparanghel şi roşii
  • Prânz: Pepene la grătar (pepene, busuioc proaspăt, mentă proaspătă, lămâie, brânză de capră, rucola)
  • Cină:  Spaghete vegane cu sos marinat de ciuperci (spaghete, usturoi, rozmarin proaspăt, drojdie, ciuperci, cimbru)

 

VINERI

  • Dimineaţa: Ovăz cu migdale şi affine
  • Prânz: Bibimbap (orez brun, ciuperci, baby spanac, castravete, boabe de fasole, morcovi, ceapă verde)
  • Cină: Dovlecei cu mozzarella şi sos de roşii

 

SÂMBĂTĂ

  • Dimineaţa: Frittata (ouă, lapte, ardei copt, ceapă roşie, brânză de capră, rucola)
  • Prânz: Gazpacho (roşii, castraveţi, ceapă roşie, ardei gras roşu, busuioc)
  • Cină: Pui la tavă cu legume (ardei gras galben, broccoli, piept de pui dezosat, ardei gras roşu, morcov, ceapă roşie)

 

DUMINICĂ

  • Dimineaţa:  Ovăz cu unt de arahide şi banana
  • Prânz: Supă de avocado cu castraveţi (castraveţi, pătrunjel proaspăt, avocado, mentă proaspătă, iaurt grecesc)
  • Cină:  Pui la grătar cu legume

Foto: 123rf

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Nu există comentarii

Adaugă un comentariu

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

Redactorii One.ro îşi rezervă dreptul de a modera comentariile. Vor fi şterse comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încalcarea legii, la violenta sau la ură. Va mulţumim!