INTERVIU Sinestezic, o uniune a simţurilor. "Ne dorim să schimbăm percepţia legată de frumuseţe"

  • 232 afişări
08 decembrie 2017
INTERVIU Sinestezic, o uniune a simţurilor. "Ne dorim să schimbăm percepţia legată de frumuseţe"

Galerie foto

vezi galeria 9 foto

 

Povestea Sinestezic este definită de o uniune a simţurilor, principalele surse de inspiraţie fiind natura, oamenii, muzica şi culorile. El şi Ea, Andrei şi Mădălina, şi-au transformat pasiunile într-un business care ajută orice femeie să-şi depăşească limitele şi să se simtă bine în pielea ei, indiferent de cifra pe care o poartă.

 

1. Cum au arătat începuturile Sinestezic? De la concept, primii paşi în business şi prima creaţie, până la rezultatul din prezent.

Sinestezic s-a născut în Cluj-Napoca din dorinţa de a crea ceva unic, personalizat. Pasiunea pentru pictură, modă şi business, ne-a determinat să începem acest proiect. Am început cu o colecţie ready-to-wear, business-casual, pentru sezonul primăvară-vară 2017, însă între timp am avut o cerere mai accentuată pentru piese vestimentare de ocazie, astfel am decis să schimbăm direcţia brand-ului înspre această nişă. O altă schimbare a fost mutarea din Cluj-Napoca în Baia Mare.

Am continuat apoi cu realizarea rochiilor de seară la comandă, bespoke, iar acum lucrăm la o colecţie ready-to-wear, de rochii de seară şi alte piese vestimentare de ocazie pentru sezonul primăvară-vară 2018. Şi pentru că ne dorim ca experienţa clientelor noastre să fie cu adevărat unică, le vom acorda oportunitatea de a personaliza ţinutele din această colecţie cu ilustraţiile dorite. Vom lansa colecţia la începutul anului viitor, odată cu lansarea magazinului online: www.sinestezic.com este în engleză, iar www.sinestezic.ro în română.

Nu ne vom opri nici din realizarea rochiilor bespoke, unice, iar pentru clientele care nu vor putea veni la probă, vom oferi servicii made-to-measure, pe baza măsurilor oferite de ele.

 

2. Cum se îmbină designul vestimentar şi pictura şi cum se înţeleg Andrei şi Mădălina în această afacere?

Din fericire am găsit o modalitate prin care reuşim să le îmbinăm armonios. Punem în valoare individualitatea femeilor, personalizând rochiile cu ilustraţii create chiar de Mădălina. Folosim cele mai noi tehnologii, de înaltă calitate, astfel încât să putem transfera povestea de pe foaia de desen pe ţinutele clientelor noastre.

Am pornit pe acest drum dedicându-ne timpul şi energia pentru ceea ce înseamnă Sinestezic. Ne place ceea ce facem şi suntem norocoşi să împărtăşim aceeaşi viziune. Petrecem foarte mult timp împreună şi ne susţinem unul pe celălalt, lucruri care ne întăresc şi mai tare relaţia de cuplu.

 

3. Cum aţi defini “frumosul” şi ce vă inspiră să-l conturaţi?

Frumuseţea stă în ochii celui care priveşte, nu-i aşa? Ei bine, pentru noi, frumosul este definit de individualitate, fericire şi o stare de bine.

Ne dorim să schimbăm percepţia legată de frumuseţe, deşi deseori ne întâlnim cu problemele cifrelor legate de vârstă, de circumferinţa taliei sau a şoldurilor. Acestea nu sunt decât forme care alcătuiesc o mică parte din ceea ce suntem noi ca persoane. Dorinţa noastră este să scoatem în evidenţă individualitatea femeilor şi să le inspirăm, astfel încât să-şi depăşească limitele şi să se simtă bine în pielea lor, indiferent de cifra pe care o poartă.

 

4. Cum priviţi evoluţia brand-ului pe piaţă, mai ales în ochii clienţilor?

Feedback-ul clientelor este peste aşteptările noastre, pozitiv şi revigorant. Acest lucru ne dă o senzaţie plăcută şi ne confirmă că ne îndreptăm în direcţia potrivită. Creşterea cererilor ne face să credem că munca noastră este îndrăgită şi apreciată, lucru care este extrem de important pentru noi şi ne bucură în aceeaşi măsură.

5. Care este cea mai importantă lecţie pe care aţi învăţat-o de când a luat naştere acest business?

De cele mai multe ori, lecţiile cele mai simple pot fi cele mai valoroase. Am învăţat că în business trebuie să fii flexibil şi să pui nevoile clientelor pe primul loc.

 

6. Noile tendinţe influenţează în vreun fel creaţiile voastre sau cererile clienţilor?

Când vine vorba despre colecţiile ready-to-wear, tendinţele din cromatică sunt elementele care le influenţează cel mai mult. Imprimeurile sunt realizate ţinând cont de acestea. O caracteristică principală, care nu ţine cont de tendinţe, este croiul clasic, deoarece ne dorim ca piesele vestimentare Sinetezic să fie atemporale.

Atunci când creăm rochii la comandă, bespoke sau made-to-measure, ţinem cont de tendinţe, aplicăm elemente specifice ale sezonului, dar ne focusăm în primul rând pe silueta clientelor, dorinţa şi personalitatea lor, culorile care le avantajează şi evenimentul la care participă. Este o experienţă personalizată 100%, atenţia noastră fiind îndreptată către ceea ce le reprezintă pe ele.

 

7. Când vine vorba de imprimeuri, femeile au o reţinere, iar totul gravitează în jurul dimensiunilor. Cum le convingeţi să treacă peste această prejudecată?

Aşa este, deseori întâlnim femei care consideră că imprimeul este în detrimentul siluetei. Considerăm că este datoria noastră, să le consiliem şi să le arătăm, că imprimeul folosit aşa cum trebuie, poate să fie un atu şi cu atât mai puţin un dezavantaj. Îl putem poziţiona pe o porţiune mică, sau din contră, putem crea o frumoasă iluzie optică pe o suprafaţă mai mare a rochiei încât să atragem atenţia asupra zonelor corpului care pun în valoare clientele şi silueta lor. Clientele se lasă cucerite de conceptul de rochii personalizate cu imprimeuri, de unicitatea acestora.

 

8. Cum arată o zi de creaţie şi care este partea favorită la job?

Zilele la atelier sunt diferite, dar întotdeauna active. Realizarea unei colecţii sau a unei rochii de seară reprezintă un procedeu complex care presupune activităţi diferite: sunt zile în care ne ocupăm de imprimeuri, altele în care găsim cromatica potrivită sau lucrăm la asocierea elementelor florale. Alteori, ne ocupăm doar de potrivirea materialelor sau schiţăm ţinute pentru noua colecţie. Ne acordăm timpul necesar să studiem diferite croiuri până să ajungem la variantele cele mai potrivite.

Ne place tot ceea ce reprezintă Sinestezic, iar pentru noi fiecare pas este creativ şi plin de provocări.

 

9. S-a întâmplat să dezvoltaţi o obsesie pentru un anumit imprimeu?

Ne lăsăm inspiraţi de muzică, oameni şi culoare, însă trebuie să recunoaştem că natura ocupă un loc drag în inima noastră. Acesta este motivul pentru care, deseori, alegem elemente precum păsări, fluturi sau flori pentru realizarea imprimeurilor.

Oricând simţim nevoia de a găsi inspiraţie ori dorim să ne încărcăm cu energie pozitivă, ne întoarcem la natură. Suntem bucuroşi că Baia Mare şi Maramureş ne oferă multe posibilităţi din punctul acesta de vedere.

10. Sunteţi fascinaţi de ceva anume care să vă inspire pentru următoarele colecţii?

Ca o sursă viabilă de inspiraţie pentru colecţiile ce vor urma, avem convingerea că mereu vom avea aproape oameni inspiraţionali cu poveşti de viaţă nemaipomenite, precum şi lucrări de artă care să ne facă să vibrăm şi să simţim emoţia transmisă.

 

11. Dacă nu ar fi luat naştere Sinestezic, ce aţi fi făcut altceva?

Credem că, am început prin a face altceva, până să ne dăm seama că suntem făcuţi pentru ceea ce înseamnă Sinestezic azi. Dacă Sinestezic nu ar fi luat naştere, sub o formă sau alta tot am fi îmbinat pasiunile noastre arta, pictura, moda şi business-ul, pentru a crea ceva în care să credem şi care să aducă bucurie celor din jur.

 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: interviu , sinestezic , moda , rochii pictate
Nu există comentarii

Adaugă un comentariu

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

Redactorii One.ro îşi rezervă dreptul de a modera comentariile. Vor fi şterse comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încalcarea legii, la violenta sau la ură. Va mulţumim!