STUDIU: Care sunt orele de vârf la care românii fac cumpărături online, spre deosebire de clienţii din Ungaria şi Bulgaria

  • 85 afişări
01 noiembrie 2018 Alexandra Necsoiu
STUDIU: Care sunt orele de vârf la care românii fac cumpărături online, spre deosebire de clienţii din Ungaria şi Bulgaria

Iubitorii de shopping găsesc întotdeauna cele mai bune soluţii pentru a face din această activitate un adevărat mod de relaxare. Pentru a economisi timp, dar şi pentru a se bucura de oferte speciale şi cea mai amplă varietate de facilităţi de livrare şi retur, românii folosesc tot mai mult aplicaţiile mobile.
 
Potrivit unui studiu realizat de Fashion Days, cea mai recentă analiză a obiceiurilor de cumpărare ale clienţilor români duc către aplicaţia mobilă astfel, în primele nouă luni ale anului, 60% dintre comenzile efectuate au venit de pe aceaată platformă, cifrele fiind în creştere faţă de anul trecut, în aceeaşi perioadă. 
 
Comenzile sunt făcute atât din România, cât şi din Bulgaria şi Ungaria. Femeile rămân în continuare cele mai interesate de noile tendinţe în modă, comanda lor incluzând aproape 5 articole, în medie. De patru ori mai mult decât bărbaţii.
 
Cât despre orele favorabile cumpărăturilor, atât România, cât şi Ungaria preferă shopping-ul de seară, ora de vârf pentru clienţii din România, care folosesc aplicaţia mobilă, fiind 22:00, iar pentru cei din Ungaria, 23:00. În schimb, utilizatorii care comandă prin intermediul desktop-ului, cei din România preferă ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00.
 
Clienţii din Bulgaria, în schimb, sunt mai matinali, orele de vârf fiind 10:00 şi, respectiv 11:00, atât în cazul aplicaţiei mobile, cât şi al opţiunii desktop.
 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: shopping