Cel mai recent număr al revistei Forbes Life aduce în prim plan povestea Lemon Interior Design și realizările business-ului condus de Cristina Căpitanu și Elena Oancea în ultimul an.
Cele două fondatoare au participat la o ședință foto spectaculoasă pentru ediția de toamnă a revistei și au povestit despre viziune și reziliență, într-o perioadă cu multe provocări pentru mediul de business.
Brand construit pe empatie și care anul trecut a avut o creștere de 200% a cifrei de afaceri, Lemon Interior Design s-a impus deja pe piață printr-o abordare originală a conceptelor de design interior.
„Ultimii doi ani au fost puternic marcați de contextul pandemic, au fost ani de adaptare din mers, de găsire a celor mai bune soluții pentru echipa Lemon, de identificare a direcțiilor în care putem merge. Deși o criză este perturbatoare prin definiție, ea generează și o anumită solidaritate și creativitate, multă inovație și o nouă perspectivă asupra comunicării”,
a spus Elena Oancea pentru Forbes Life.
Iar secretul creșterii Lemon stă, după cum mărturisește Cristina Căpitanu, în
„implicare, pasiune, perseverență, echipă. Ne bazăm pe acestea și pe o abordare diferită a amenajărilor interioare. Echipa Lemon este foarte motivată de ceea ce face, iar feedback-ul bun pe care îl primim de la clienți este cea mai mare mulțumire. Ne facem treaba cu multă pasiune, entuziasm și ne propunem să nu ne abatem de la principiile care ne ghidează zilnic în birou: calitate, originalitate, implicare și servicii durabile pentru clienții noștri.”
În privința planurilor de business, cele două fondatoare au explicat pentru Forbes Life că și-au propus ca în 2022 să crească afacerea cu 25%, să asigure continuitate în segmentele rezidențial și office, dar și să se extindă pe zona proiectelor internaționale și să devină un jucător relevant și din acest punct de vedere. Cu 45 de specialiști cât numără în prezent echipa Lemon și cu o experiență valoroasă în domeniu și o viziune originală și inovatoare, cele două fondatoare au încredere că pot aborda cu succes și alte piețe.
Interviul complet în ediția de toamnă Forbes Life.