Christina Aguilera, dieta cu care a slăbit 22 de kilograme. Aşa arată programul pe 7 zile

  • 1134 afişări
12 septembrie 2018 Alexandra Necsoiu
Christina Aguilera, dieta cu care a slăbit 22 de kilograme. Aşa arată programul pe 7 zile

Galerie foto

Cum a reuşit Christina Aguilera să slăbească 22 de kilograme. Aşa arată programul pe 7 zile (galerie foto)Cum a reuşit Christina Aguilera să slăbească 22 de kilograme. Aşa arată programul pe 7 zile (galerie foto)Cum a reuşit Christina Aguilera să slăbească 22 de kilograme. Aşa arată programul pe 7 zile (galerie foto)Cum a reuşit Christina Aguilera să slăbească 22 de kilograme. Aşa arată programul pe 7 zile (galerie foto)
Este uimitor pentru ce diete bizare optează celebrităţile, dar niciuna dintre ele nu ne-a atras atenţia la fel de mult ca cea pe care Christina Aguilera a urmat-o pentru a scăpa de kilogramele în plus şi cu care a reuşit să slăbească 22 de kilograme. Este vorba de ”Dieta Curcubeu”, care trebuie ţinută timp de o săptămână, perioadă în care, în fiecare zi, trebuie să mănânci produse de aceeaşi culoare. Dieta este bazată pe cartea ”7-Day Color Diet” scrisă  de Jessica Weisel Courtney şi Mindy Weisel.
 
Culorile care se presupune că trebuie să se găsească în alimentaţia ta în următoarea săptămână sunt  alb, roşu, verde, portocaliu, mov, galben, iar în ultima zi toate, amestecate. Ideea acestor grupări de pe culori vine la pachet cu diferitele vitamine şi beneficii pe care le aduce fiecare aliment în parte. Pe lângă aceste culori, poţi adăuga în orice zi ouă, carne de pui, lapte sau prânză, acestea fiind chiar ingredientele de bază ale dietei.
 
Ziua 1- mănâncă alimente de culoare albă.
 
La micul dejun poţi mânca o banane şi lapte de migdale, la prânz fasole albă, ovăz şi orez, iar la cină poţi mânca ouă, cartofi şi brânză cheddar.
 
Ziua 2- mănâncă alimente de culoare roşie.
 
La micul dejun poţi mânca ouă, aliment de bază pe care-l poţi folosi pe întreaga perioadă a dietei, ardei roşu, roşii şi căpşuni. Pentru prânz poţi alege fasolea roşie şi quinoa roşie şi orez brun, în timp ce la cină poţi opta pentru pastă de linte roşie, fasole roşie şi câteva roşii.
 
Ziua 3- mănâncă alimente de culoare verde
 
La micul dejun poţi începe cu un smoothie alcătuit din kiwi, mere verzi, castravete şi spanac. De asemenea, ceaiul verde este o alegere extrem de bună şi poate înlocui cu succes cafeaua. La prânz şi cină, poţi opta pentru fasole păstăi, mazăre, spanac, sparanghel, dovlecel şi avocado.
 
Ziua 4- mănâncă alimente portocalii
 
La fel ca în ziua 3, poţi începe micul dejun cu un smoothie de mango, portocale, mandarine, banane şi ananas. Atât la prânz, cât şi la cină poţi mânca cartofi dulci, baby morcov şi ardei gras. 
 
Ziua 5- mănâncă alimente mov
 
Pentru micul dejun poţi mânca ouă, struguri, afine şi mure. La prânz poţi combina fructele pentru a obţine un smoothie consistent, iar la cină poţi pune pe grătar câteva vinete cu somon pentru un plus de energie.
 
Ziua 6- mănâncă alimente galbene
 
La micul dejun poţi mânca o omletă, cartofi, iar ca gustare câteva felii de ananas şi ceai de lămâie. Pentru prânz poţi avea un smoothie consistent cu banane, pere şi mangp, iar la cină poţi face cartofi aurii la cuptor, cu somon şi ardei gras.
 
Ziua 7- mănâncă alimente de toate culorile
 
Pentru ultima zi a dietei curcubeu poţi mânca orice aliment din cele enumerate mai sus. Poţi ţine această dietă până ajungi la rezultatul dorit.
 
Foto: hepta
 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: dieta , christina aguilera