Dieta cu o singură masă pe zi. Slăbeşti două kilograme în trei zile

  • 329 afişări
09 iulie 2018


Dieta cu o singură masă pe zi. Slăbeşti două kilograme în trei zile

 
Cum funcţionează dieta de o singură masă pe zi?
 
Când renunţi la mâncare 23 de ore pe zi, corpul tău va folosi grăsimile stocate pe post de energie şi „combustibil”.
 
Acestă dietă va preveni constiparea şi va îmbunătăţii digestia. Cu toate acestea, ora dedicată mesei poate deveni inamicul tău dacă nu eşti atentă ce mănânci. Iată o listă cu alimentele pe care le poţi consuma:
 
Legume- Morcovi, spanac, salată, broccoli, cartofi natur sau la cuptor, conopidă, ardei
Fructe- mere, banane, portocale, struguri, castravete, prune, piersici, lămâi, ananas, mango, căpşuni
Proteine – piept de pui, peşte, ciuperci, tofu, ou, fasole
Lactate – Lapte, iaurt, brânză Cheddar, feta, ricotta
Cereale – orezul brun,negru, quinoa, sorg, mălai, grâu
Grăsimi şi uleiuri- ulei de măsline, unt de floarea soarelui, unt de arahide şi de migdale, ulei de nucă de cocos
Alune şi seminţe- migdale, fistic, seminţe de dovleac, floarea soarelui, pepene şi alune de pădure
Ierburi şi mirodenii-piper, cardamon, mentă, rozmarin, ceapă, oregano, turmeric, usturoi, busuioc
Lichide – apă (foarte foarte multă apă), limonadă făcută în casă, fructe presate, apă de nucă de cocos
 
După cum poţi vedea, ai foarte multe opţiuni din care poţi alege. Trebui însă să fii foarte atentă la elementele pe care nu ai voi să le consumi. Iată o listă cu cea ar trebui să eviţi:
 
Fructe – mangoul, ananasul, strugurii trebuie consumaţi în cantităţi foarte mici
Proteine – cărnuri grase de porc, vită sau bacon
Lactate – laptele şi iaurtul fără grăsimi, iaurtul cu fructe şi arome, smântâna
Cereale- Orezul alb. Dacă nu poţi trăi fără acest aliment, asigură-te că îl consumi alături de cinci tipuri de legume pentru a balansa raportul caloric.
Mâncăruri procesate – salam, cârnaţi, cartofi prajiţi, dulceţuri, jeleuri
Uleiuri şi grăsimi – ulei vegetal, unt, margarină, maioneză
Alune – caju
Lichide – băuturi carbogazoase, energizante, suc de fructe.
 
Dacă faci exerciţii fizice, asigură-te că mănânci un ou înainte şi că bei apă de cocos după sport.
 

 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: dieta , o masa