(P) Magazinul online Aoro şi-a anunţat rebranding-ul. Cum se va numi de azi înainte

  • 404 afişări
11 iulie 2018
(P) Magazinul online Aoro şi-a anunţat rebranding-ul. Cum se va numi de azi înainte

Vânzătorul online de parfumuri Aoro şi-a schimbat numele brandului: acum se numeşte Aoro by Notino. Compania intenţionează să scurteze numele şi să îl lase doar Notino. 

Scopul principal al rebranding-ului este unificarea. Notino era cunoscut sub diferite nume printre clienţii din întreaga lume, dar acum proiectul va fi mai uşor de recunoscut: magazinele individuale nu aveau popularitatea largă a lui Notino. Rebranding-ul va ajuta mii de clienţi să afle mai multe informaţii despre companie şi va ajuta şi mai mult la fidelizarea clienţilor existenţi.

Principalele motive

Notino este una dintre cele mai cunoscute companii din Europa care se ocupă cu vânzarea online de parfumuri şi cosmetice. Totuşi, companiile locale precum Beautyspin, Iparfumerie sunt foarte puţin cunoscute în afara ţărilor unde operează. Notino plănuieşte să devină un brand unic, cu un scop corporativ comun. Datorită acestui lucru, compania va fi percepută drept o reţea de magazine online şi nu ca un grup de branduri separate.

 

Rebranding-ul este o modalitate de a câştiga reputaţie corporativă şi de a creşte loialitatea clienţilor dintr-un număr mare de ţări europene. Deoarece Notino oferă doar parfumuri originale la preţuri rezonabile, este puţin probabil ca clienţii să fie dezamăgiţi.

Ce se va schimba pentru clienţi

Pentru clienţi nu se va schimba nimic cu excepţia numelui site-ului şi al brandului. Istoricul comenzilor şi alte informaţii utile vor fi disponibile pe noile site-uri, sub conturile existente ale clienţilor. Prin intermediul reţelelor de social media, clienţii vor afla noile informaţii despre beneficii şi oferte promoţionale. Schimbările, aşadar, nu vor reprezenta o problemă pentru clienţii noi sau existenţi. Noile site-uri au un stil obişnuit, cu opţiune convenabilă de căutare şi filtre bine organizate.

 

Compania operează în 21 de ţări, acoperind suprafaţa dintre Marea Britanie şi Ucraina. Notino a fost înfiinţată în 2004 şi a dezvoltat relaţii pe termen lung cu furnizorii de parfumuri de elită. Compania operează în România din anul 2009 şi are jumătate de milion de clienţi. Creşterea anuală între 2016 şi 2017 a fost de aproape 20%.

 

 

 

Online store Aoro announced rebranding

Perfume online retailer Aoro changed the brand name: it is now called Aoro by Notino. Company plans to shorten the name, leaving only Notino.

The main goal of rebranding is unification. Among customers from different countries Notino was known by different names, but now the project will become more recognizable: individual stores did not have Notino’s wide popularity. Rebranding will help thousands of customers to find out some new information about the company and increase the loyalty of existing customers.

The main reasons

Notino is one of the most popular companies in Europe dealing with online retail of perfumes and cosmetics. But its regional offices, such as Beautyspin, Iparfumerie, are hardly known outside the countries in which they work. Notino plans to come as a common brand with a common corporate idea. Due to this, the company will be perceived as a network of online stores, not as a group of separate subbrands.

Rebranding is a way to get a good corporate reputation and increase customer loyalty from a great number of European countries. Since Notino offers only original perfumes at reasonable prices, customers are unlikely to be disappointed.

What will change for customers

Nothing will change for customers, except the site name and brand name. Purchase histories and other useful information will be available on new sites under the old accounts. Thanks to social networks, clients will find out new information about new revenues and promotional offers. Therefore, changes will not be a problem for new and existing customers. New sites are made in common style. They have a convenient search bar and a well-organized refine search.

The company operates in 21 countries, covering area from the United Kingdom to Ukraine. Notino was established in 2004 and was able to establish long-term relationships with suppliers of elite perfumes. In Romania, the company has been operating since 2009 and has half a million customers. The annual growth from 2016 to 2017 was nearly 20%.

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: aoro , magazin , parfumuri , notino