Tommy Hilfiger prezintă colecţiile toamnă 2018 la Tokyo

  • 80 afişări
10 octombrie 2018
 Tommy Hilfiger prezintă colecţiile toamnă 2018 la Tokyo

Galerie foto

Tommy Hilfiger Tommy Hilfiger Tommy Hilfiger Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger anunţă TOKYO ICONS, un eveniment care a combinat moda cu elemente inovative asupra prezentărilor tradiţionale. Evenimentul s-a bazat pe campania globală Tommy HilfigerToamnă 2018, o celebrare a credinţei că liderii de opinie de azi vor fi idolii de mâine - persoane care inspiră pe ceilalţi cu energia lor optimistă şi cu forţa extraordinară de a crea schimbări pozitive.

Locaţia evenimentului reflectă focus-ul lui Tommy Hilfiger pe Asia Pacific, piaţa cu cel mai mare potenţial de creştere şi angajamentul său de a duce brandul în oraşe noi şi către audienţe din întreaga lume. TOKYO ICONS a avut loc luni, 8 octombrie 2018, la ora 20:30 JST (ora Japoniei), prezentând colecţiile Tommy Hilfiger Toamnă 2018 în aer liber, la piscina hotelului Tokyo Prince.

"TOKYO ICONS marchează oprirea finală a ceea ce a însemnat o călătorie incredibilă, care a celebrat colecţiile Toamnă 2018, punând în centrul atenţiei spiritul optimist şi determinarea generaţiilor viitoare", a declarat Tommy Hilfiger.".

O imensă proiecţie holografică pe ecran de apă a prezentat colecţiile Toamnă 2018, purtate de o varietate de modele, printre care Nandy Nicodem, Anniek Verfaille, Simon Martyn, Simon Bornhall şi Marga Esquivel. O instalaţie digitală unică a prezentat fotografiile oaspeţilor, făcute de renumitul fotograf de modă Leslie Kee, fiind încadrate în grafica de sezon sub conceptul “The Icons of Tomorrow Are the Leaders of Today”, construind fundalul proiecţiei. De-a lungul serii, participanţii au fost invitaţi să-şi personalizeze geanta denim la centrul de personalizare cu laser TommyXYou. La eveniment au participat 400 de invitaţi, printre care presa, VIP’s, influenceri din industrie şi consumatorii japonezi.

Acest format inovator a oferit o platformă de inspiraţie şi entuziasm în jurul lansării globale a TommyXLewis, prima colecţie colaborativă creată de celebrul designer american Tommy Hilfiger, în parteneriat cu pilotul de Formula 1, Lewis Hamilton, cvadruplu Campion Formula 1 FIA şi ambasador global pentru colecţia de bărbaţi. Prezentând ţinute în stil unisex pe podiumul virtual, colecţia pentru bărbaţi TommyXLewis îmbrăţişează rădăcinile sportswear ale brandului, revizuind emblematicele American styles. Colecţia celebrează culorile îndrăzneţe, influenţele sporty, piesele clasice şi formele versatile care se adresează  fanilor încrezători şi moderni ai brandului. Amprenta lui Lewis pentru fiecare design este inspirată din tatuajele sale, stilul vestimentar luxury street style şi numărul său norocos 44.

Colecţia capsulă pentru femei TOMMY ICONS le are în prim-plan pe ambasadoarele globale: modelul internaţional Hailey Baldwin, modelul şi activista Winnie Harlow, şi actriţa Maggie Jiang, care au fost prezente pe podium. Colecţia celebrează cele mai iconice stiluri Tommy Hilfiger , reinventând  piesele clasice pentru prezent. În plus, a fost prezentată o selecţie din HILFIGER COLLECTION womenswear, reprezentând vârful ofertei de produse. Outfit-urile au evidenţiat şi logo-ul emblematic Tommy Crest, un leu cu o sabie, înconjurat de lauri, logo care a fost lansat pentru prima oară in 1985. The Crest a fost reintrodus ca o semnatură modernă, extravagantă şi supradimensionată, din broderie aurie.


 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: eveniment