One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță deschiderea în cadrul dezvoltării One Herăstrău Towers a unui magazin concept unic pe piață, care oferă comunității One, dar și locuitorilor din cartier, acces la o gamă exclusivistă de produse gastronomice selecționate. Le Manoir Gourmet Market aduce o experiență culinară unică locuitorilor și vizitatorilor One Herăstrău Towers, cu produse de calitate superioară, pregătite de către specialiști în domeniu. Proiectul face parte dintr-un parteneriat încheiat cu Cristian Preotu, proprietar Le Manoir, anunțat încă din 2021, care a investit în acest spațiu 1 milion de euro.
Le Manoir Gourmet Market se înscrie în strategia companiei de a oferi experiențe de trai complete, cu acces la servicii unice, care aduc laolaltă o întreagă comunitate. Spațiul magazinului concept recent inaugurat la One Herăstrău Towers acoperă o suprafață de 400 de mp și încorporează o brutărie, o patiserie, o brasserie, un sushi bar, o măcelărie, precum și o selecție de legume și fructe bio și produse bio atent selecționate. Amenajarea interioară poartă semnătura arhitectul Cristian Corvin, care a proiectat spațiul cu atenție la detalii, creând un mediu elegant și sofisticat. În plus, rezidenții de la One Herăstrău Towers beneficiază de oferte speciale în cadrul acestui magazin concept.
„Suntem încântați să inaugurăm acest nou concept în cadrul One Herăstrău Towers și suntem siguri că va aduce valore comunității noastre și întregului cartier”,
a declarat Beatrice Dumitrașcu, CEO Residential Division One United Properties.
„Deschiderea Le Manoir Gourmet Market completează experiența premium de locuire oferită de One Herăstrău Towers, oferind locuitorilor acces la produse de calitate superioară și experiențe culinare unice chiar la ei acasă.”
„Le Manoir Gourmet Market aduce atmosfera pariziană în București, cu cele mai bune produse gastronomice, de la brutărie și patiserie marca Eclair de Genie, la pește proaspăt, stridii, măcelărie, dulciuri și vinuri. Barul franțuzesc se deschide dimineața cu croissants proaspăt copți și cafea de specialitate, transformându-se apoi într-o mică braserie pe parcursul zilei, pentru a deveni Wine & Cocktail Bar seara. Gama largă de opțiuni gastronomice este completată de Sushi Room, barul de sushi cu produse din pește atent selecționate, deschis zilnic. Ne propunem ca prin Le Manoir Gourmet Market să surprindem chintesența gastronomiei într-o ambianță elegantă, cu design sofisticat”,
a adăugat Cristian Preotu, proprietar Le Manoir.
Îmbunătățirea vieții comunității One și a întregului cartier prin oferirea unor servicii și produse unice reprezintă una dintre preocupările dezvoltatorului, care este un promotor al ideii de regenerare urbană dusă până la nivelul fiecărui detaliu. Le Manoir Gourmet este un proiect pilot pentru One United Properties, care poate fi replicat în cadrul altor dezvoltări viitoare, ca parte din strategia companiei de a oferi beneficii speciale comunității One.
One Herăstrău Towers oferă un concept modern ce îmbină elementul rezidențial cu cel comercial, cu acces eficient și vederi panoramice asupra lacului Herăstrău și asupra zonei de Nord a Bucureștiului. Cele 2 turnuri rezidențiale includ 139 de unități locative, în vreme ce parterul și primul etaj al ansamblului au o suprafață de aproximativ 5.000 de mp destinată spațiilor comerciale și birourilor. Imobilul continuă trilogia începută de dezvoltările One Herăstrău Park și One Herăstrău Plaza și este certificat Green Homes de către Romania Green Building Council pentru norme superioare de performanță și sustenabilitate.
One Herăstrău Towers reprezintă o dezvoltare cu numeroase avantaje nu numai pentru chiriașii și rezidenții săi, ci și pentru întreaga comunitate și pentru mediu. Construcția a presupus demolarea unei clădiri abandonate care timp de aproape 30 de ani a reprezentat o cicatrice în peisajul urban, fiind abandonată după Revoluția din 1989. Noua dezvoltare este menită să fie un upgrade pentru întregul cartier, în timp ce magazinele și serviciile disponibile la parter și la primul etaj deservesc atât rezidenții, cât și pe cei care își desfășoară activitatea sau locuiesc în zonă sau pur și simplu sunt în trecere.