În cel mai recent număr, revista Real Estate Magazine face o analiză a noilor comportamente de consum din industria imobiliară, după doi ani de pandemie.
Atât clientul, cât și dezvoltatorul imobiliar s-au confruntat cu situații noi în această perioadă, diferite de ceea ce a însemnat piața imobiliară până la începutul anului 2020. Schimbările au generat, la rândul lor, noi comportamente de consum, pandemia dând naştere unor noi categorii de cumpărători de locuinţe și unor oferte care să răspundă nevoilor acestora.
Beatrice Dumitrașcu, CEO Residential Division One United Properties, a vorbit pentru Real Estate Magazine despre profilul cumpărătorilor One, dar și despre beneficiile pe care produsele One le-au adus în pandemie. În ceea ce privește cererea de locuințe, Beatrice Dumitrașcu a subliniat afinitatea clienților pentru clădiri noi, spații mai ample sau facilități mai bune, un interes crescut pentru proiectele de regenerare urbană și proiectele multifuncționale, proiecte construite cu tehnologii noi, suprafețe mai mari și terase ample. „15-minute city” este un concept urban rezidențial în care majoritatea facilităților se află la maximum 15 minute de mers pe jos sau cu bicicleta în jurul locuinței.
„Este marele avantaj al proiectelor multifuncționale care integrează atât unități locative, cât și birouri și spații comerciale, optimizând astfel timpul. Poți avea un «oraș de 15 minute» dacă locuiești într-un ansamblu multifuncțional și credem că tendința aceasta se va păstra, susținută și de interesul crescut al clienților pentru proiecte precum One Floreasca City, One Herăstrău Towers, One Herăstrău Plaza sau One Cotroceni Park, pe care îl dezvoltăm în prezent și care chiar este conceput ca un «oraș într-un oraș»”,
punctează Beatrice Dumitrașcu.