Reporterii Observator Antena 1 au analizat recent piața ospitalității din București și perspectivele sale de dezvoltarea pentru următorii ani, cu beneficiile pe care le-ar putea aduce turismului din Capitală.

În contextul recentului anunț făcut de One United Properties referitor la aducerea cunoscutului brand internațional Mondrian, Andrei Diaconescu a fost invitat în platoul Observator pentru a povesti despre importanța unui astfel de proiect pentru București. În prezent, există o cerere mare de hoteluri de lux în București. Orașul devine din ce în ce mai popular printre călătorii de afaceri și turiștii din segmentul luxury, iar în prezent există o penurie de locuri de cazare la hoteluri de înaltă calitate.

Cofondatorul One United Properties a declarant că Mondrian București va oferi mai mult decât opțiuni de cazare de 5 stele, ci o adevărată experiență chiar inima orașului. Cunoscutul brand hotelier propune o viziune artistică fusion, un exemplu de succes al modului în care arta poate fi folosită pentru a crea o experiență unică și memorabilă pentru oaspeții săi. În plus, Mondrian București va include elemente specifice românești, care cu siguranță îi vor încânta pe viitorii oaspeți.

De asemenea, amplasare excelentă, chiar în inima orașului, pe o stradă ce oferă intimitate,este un plus pentru acest proiect nou din portofoliul One United Properties. Mondrian oferă un context de socializare, astfel încât oaspeții, dar și localnicii să se cufunde deopotrivă în experiența unică oferită de serviciile hotelului și în cultura orașului. Un astfel de proiect necesită o investiție semnificativă, care este estimată să ajungă la aproximativ 50 de milioane de euro și care este depășită în acest moment doar de restaurarea halei Ford, cu un GDV de 90 de milioane de euro.

Prin inițiativa de a aduce brandul Mondrian în București, One United Properties își face debutul pe piața ospitalității și își reafirmă angajamentul de a crește atractivitatea Bucureștiului drept capitală europeană. Unul dintre obiectivele principale ale companiei este acela de a contribui la transformarea Bucureștiului într-o destinație cât mai atractivă de locuit, de vizitat, de distrat, de cheltuit bani în timpul liber.

Video aici.


Loading...