Cea mai recentă ediție ZF Branduri românești arată că brandurile autohtone sunt tot mai prezente în coşul de consum al românilor în ultimii ani, această tendinţă fiind mai evidentă în pandemie, când oamenii şi-au dorit astfel să susţină economia locală. One United Properties este prezent în rândul brandurilor românești de succes și inclus în top 25 cele mai valoroase companii antreprenoriale românești.

ZF notează că ce este interesant este că One United Properties nu s-a poziţionat doar ca un dezvoltator imobiliar, ci şi ca un brand. Mai exact, a folosit numele „One“ pentru toate proiectele, pentru ca ele să fie grupate sub aceeaşi umbrelă.

„One este un brand românesc 100%. Ca brand, ceea ce contează cel mai mult este că eşti serios şi livrezi ceea ce promiţi. Pentru o companie din domeniul nostru contează calitatea construcţiei – trebuie să fii riguros şi foarte atent la ceea ce faci. Dacă nu te abaţi de la asta, clienţii se întorc întotdeauna la tine şi te validează, te şi recomandă mai departe“,

spune Beatrice Dumitraşcu, CEO Residential Division One United Properties.

În ceea ce privește elementele distinctive ale brandului, Beatrice mai subliniază:

„La început, sustenabilitatea era doar o modalitatea pentru companii de a se promova. Noi suntem sustenabili încă din 2015 când am devenit membri ai Romania Green Building Council, o organizaţie ce promovează responsabilitatea faţă de mediu şi eficienţa energetică. Am comunicat acest lucru în permanenţă. Am discutat mereu despre ce înseamnă regenerare urbană, ce înseamnă să dezvolţi proiecte multifuncţionale, care sunt facilităţile unei astfel de dezvoltări. Chiar şi în zona de dezvoltări de birouri avem certificări în acest sens.”

Branduri romanesti febr2022 page-0008

Mai multe detalii aici si aici.

Revista poate fi citită aici.


Loading...