Business Magazin subliniază importanța sustenabilității în imobiliare, principiu care nu mai este doar un deziderat, ci a devenit sinonim cu dezvoltarea de construcţii moderne, prietenoase cu mediul înconjurător.

În plus, arată publicația, acestea sunt şi cele mai căutate imobile de reprezentanţii Generaţiei Z, care se conturează ca fiind o „Generaţie a sustenabilităţii”. Aceasta este filosofia după care se ghidează One United Properties, principalul dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile de ultimă generație de pe piaţa locală şi cel mai mare listat la Bursa de Valori Bucureşti.

Într-o discuție cu Business Magazin, Zuzanna Kurek, IR & Sustainability Manager One United Properties, arată că strategia de sustenabilitate a One United Properties este organizată în jurul Obiectivelor de Dezvoltare a Durabilităţii (SDG – Sustainable Development Goals) ale ONU şi este împărţită în trei domenii cheie: activităţi de mediu, care se concentrează pe energie curată (SDG 7), industrie, inovare şi infrastructură (SDG 9), consum responsabil şi producţie (SDG 12), acţiune asupra climei (SDG 13), activităţi sociale care includ sănătatea şi bunăstarea (SDG 3), egalitate de gen (SDG 5), inegalităţi reduse (SDG 10) şi oraşe şi comunităţi durabile (SDG 11), precum şi guvernanţa corporativă, centrată pe munca decentă şi creşterea economică (SDG 8).

„Îmbunătăţirea constantă a parametrilor dezvoltărilor ONE pentru a servi mai bine mediul şi, în consecinţă, comunităţile din care facem parte reprezintă prioritatea noastră. În fiecare an, One United Properties investeşte în reducerea impactului negativ asupra mediului al dezvoltărilor noastre şi în optimizarea respectării standardelor de mediu. ONE inovează prin utilizarea materialelor rafinate, îmbunătăţirea proceselor şi se străduie în mod constant să educe partenerii şi rezidenţii.”

Din 2017, toate dezvoltările rezidenţiale ale One United Properties deţin certificarea „Green Homes” acordată de Romanian Green Building Council (RoGBC), care impune respectarea deplină a unor criterii stricte de mediu, inclusiv reducerea producţiei de deşeuri, optimizarea consumului de apă şi energie, precum şi reducerea emisiilor de CO2 la stadiul de dezvoltare, precum şi după livrare.

În ceea ce priveşte impactul social al companiei, în ultimii ani One United Properties s-a concentrat pe promovarea conceptului de dezvoltări cu utilizare mixtă, precum şi pe regenerarea şi revitalizarea zonelor urbane, prin dezvoltări emblematice care sunt încorporate în peisajul urban, cum ar fi One Floreasca City, livrat anul trecut, precum şi One Cotroceni Park, aflat în prezent în faza de dezvoltare.

Articolul complet aici.


Loading...